To> MUDr. Jakub Minařík
Theos
Predem bych chtel rict ze podle me jste tady nejlpsi poradce a ze vite o drogach opravdu temer vsechno a dokazete vzdycky se vsim poradit.. jak si tady tak ctu ty problemy tak skoro na vsechny odpovidate vy a ostatni lidi vas maji asi taky radi a to treba jen proto ze jste popradce a tak trochu s "nama" soucitite (aspon mi to tak pripada :)) protoze malokdo by dokazal takhle na vsechno odpovidat. Ale spis sem se chtel zeptat, ze s tim mate fakt velky zkusenosti a vite o co jde, tak jestli jste si za svyho mladi taky neuzival a nevyzkousel nejaky drogy protoze vetsinou pokud se to nezkusi tak clovek nikdy nemuze vedet jaky to je a psat o tom, ale poud ne tak jste si o tom asi precetl uplne vsechno a timto se omlouvam .). Asi to sem nepatri ale bez vas by to tady asi nemelo cenu .)).. Diky a zatim Nashle

Odpověděl: Jakub Minařík
Díky za ocenění. Dobře se to poslouchá. :-) Ohledně mojich zkušeností s užíváním drog - myslím si, že zveřejnit takovou informaci na stránkách poradny není možné. Jednak je to citlivé téma osobně a také je to informace pro ty co se ptají. A existuje mnoho lidí, kteří by takovou zkušenost jednoznačně odsoudili. Takže takovou informaci myslím napsat nejde. Když jsem kdysi poradnu koordinoval tak jsem to dost řešil a nakonec jsem tohle stanovisko doporučil všem. Je to myslím nejrozumější. Jen na okraj - po letech co dělám tuhle práci jsem zjistil, že když člověk pozorně poslouchá druhé, nakonec dokáže vnímat nejen co mu říkají, ale i to co je za tím. Může cítit tak jak to cítí oni. Je proto myslím možné mít podobnou zkušenost jako lidi, kteří drogy užívají a drog se nikdy ani nedotknout. Není zač a neshle. :-)